Deși industria eCommerce este încă în creștere în România, nu putem ignora existența concurenței.
Totuși, nu ar trebui să ne privim concurența doar ca o piedică sau provocare ce trebuie depășită. De mul... Citește mai multe
Nu aveți niciun produs în coș.
Deși industria eCommerce este încă în creștere în România, nu putem ignora existența concurenței.
Totuși, nu ar trebui să ne privim concurența doar ca o piedică sau provocare ce trebuie depășită. De mul... Citește mai multe
În urmă cu ceva timp, am creat un articol cu sfaturi legate de descrierile produselor. Astăzi ... Citește mai multe
Există multe surse de inspirație atunci când plănuiești viitorul magazinului tău online. Te poți folosi de Citește mai multe
În timp ce un magazin fizic poate fi găsit întâmplător de potențiali clienți, site-urile de eCommerce nu au acest avantaj. De aceea, companiile care operează în mediul virtual au nevoie de campanii solide de inbound marketing. Pentru a ajunge la publicul tău țintă, trebuie să pui bazele unei s... Citește mai multe
O campanie de anunțuri plătite este ca un motor. Fiecare componentă trebuie să funcționeze corect atât individual, cât și ca parte a sistemului. Dacă totul merge bine, campania are succes iar magazinul obține trafic și clienți noi.
O componentă care de multe ori nu primește destulă ate... Citește mai multe
Domeniul eCommerce are la dispoziție anumite tactici și unelte unice, care nu sunt disponibile în alte industrii. Printre acestea se numără remarketing-ul, o strategie prea eficientă să nu o încerci. În primul rând, hai să să aflăm ce presupune:
Citește mai multe