Pașii de realizare a magazinului online

Consultanță în alegerea soluției potrivite
- analizăm nevoile afacerii tale și venim cu o soluție personalizată
- alegem împreună pachetul care ți se potrivește în funcție de numărul de produse și funcționalitățile dorite
- semnezi contractul

Planificarea magazinului online
- proiectul tău va fi preluat de către un manager de proiect dedicat
- ne trimiți informațiile de care avem nevoie pentru a realiza magazinul
- programăm și alocăm echipa de lucru

Dezvoltarea magazinului online
INTEGRARE DESIGN
- realizăm designul magazinului tău online de la 0 (dacă ai optat pentru un design custom)
- personalizăm designul ales de tine (dacă ai optat pentru un design predefinit)
- implementăm zona grafică (UI/UX)
CATALOG PRODUSE
- importăm categoriile, atributele și produsele din formatele compatibile
- migrăm de la vechiul magazin (dacă este cazul)
- îți oferim asistență la crearea manuală al catalogului de produse
CONFIGURĂRI AVANSATE
- configurăm magazinul & activăm funcționalitățile necesare (ex: metodele de plată & livrare )
- integrăm servicii externe (Google Analytics, Facebook Pixel, Tag Manager, Mailchimp etc.)
- configurăm/integrăm ERP, marketplace-uri (dacă ai optat pentru integrări)

Testare & Training
- realizăm o testare funcțională completă (funcționalități, proces comandă, emailuri tranzacționale etc.)
- optimizăm & verificăm calitatea proiectului tău
- îți oferim o sesiune de training pentru administrarea magazinului

Lansare & Succes
- lansăm shop-ul public: îl transferăm pe domeniul tău
- îți oferim ghidul de bune practici pentru primele săptămâni ale magazinului
- intrăm în etapa de suport & customer success în care vei beneficia în continuare de suportul și asistența noastră
- ești gata să primești comenzi
Responsabilități în procesul de implementare:
Blugento | Client | Agenție Marketing / Agenție SEO | |
---|---|---|---|
Realizare & implementare planșă grafică pe platforma Blugento | |||
Configurări localizare (pagini legale, cote TVA, setare limbă, setare monede) | |||
Configurare emailuri tranzacționale | |||
Crearea fișierului de import produse în format compatibil | |||
Adăugarea manuală a categoriilor, atributelor și produselor din panoul de administrare | |||
Migrare de la vechiul magazin (pentru platformele suportate) | |||
Adăugarea paginilor informative | |||
Stilizarea paginilor informative | |||
Administrarea blog-ului (adăugare/editare articole) | |||
Optimizarea conținutului produse/categorii (informații meta, descrieri etc.) | |||
Setări avansate SEO | |||
Configurarea metodelor de plată & livrare | |||
Integrare tool-uri marketing (Google Analytics, Google Tag Manager, Facebook Pixel, tool-uri user tracking etc.) | |||
Instalarea modulelor suplimentare (audit calitativ, integrare front-end, configurare) | |||
Testare funcțională completă | |||
Lansare shop (modificare nameservere, adăugare certificat SSL etc.) | |||
Training pre-lansare proiect |